Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Sayang

Assalamualaikum dan err selamat pagi. hoho susah nya tidur padahal penad kan kan , harini and semalam ramai gila lahh customer nak buat macam mana Guardian tengah buat promotion kan so mai lah datang ramai ramai.

Hmm nobadys care pasal AIN dahh kay sedih. and kita taktahu apasal emo sangat. Hmmm nak merajuk bagai dengan mamat poyo nihh, hmm dah lama tak berconnect dengan dia, hmm jujur kita pernah crush dekat awak, Kita tery lupakan awak tapi susah sebab orang cakap jangan paksa. Kay fine takpaksa , biarlah dia pergi sendiri.

Ingat dah pergi taknak datang tapi still datang jugak , apa motif nak sakit kan balik hati nih, tahu tak selama ni kita rawat sendiri kay , awak tak tolong langsung. Okay tak marah awak sebab memang salah saya crush awak.

Itu semua salah awak , sapa suruh awak layan saya macam awak pon rasa apa yang saya rasa, awaak kalau awak nak tahu saya takpernah berangan dapat kawan dengan awak , dapat semua yang awak bagi tuhh tapi bila saya dah dapat awak tinggalkan saya cenggitu . awak dah jumpa yang lagi okay awk lupakan saya terus.

Awak tak bagi signal awak taknak kawan saya dah saya tahu awak takpernah cakap awak suka saya or apa tapi kita kan kawan , at least bagi tahu yang kita takkan jadi apa apa. Awak macam bagi harapan, dekat kawan kawan awak ,awak cerita lain, kay saya tak paham.

Saya nak kawan dengan awak balik. Awak pernah cheer up life saya dulu , awak banyak bg semangat dekat saya. tapi sekarang awak dah takda.



Wehh apa lahh Ain melalut memalam cenggini. Jiwang karat beb. kaykay jangan baca , ignore pliss. kay byee.

Pen Off , Ain Omanah :)