Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

You and Me.


Assalamualaikum , hi my Followers memandangkan cuti yang sangat panjang akan selalu lahh kalian melihat saya mengupdate blog nihh okay *kalau tak bosan follow aje okay* whatt the fishh , bosan tahap ayam duduk rumah , *geleng kepala* bangun tidur tengok hp --->makan -->online--.>tidur---> grrr bosan lahh kalau hari hari macam ni kan , so makin gemok lah Ain nihh *angguk angguk*

you and me :)
1 Mac 2011 tarikh perkenalan kita , yeahh aww tertanya tanya siapakah dia , Alia always talk about her schoolmate yang nak masuk Pengkalan Hulu , siapa dia ehh ? Alia cakap dia cantik *Siap tunjuk gambar , but not clear* err takpa kejap lagi aku mesti jumpa dia. naik naik je bilik , tengok bilik sebelah macam ada orang , okay *lari lari* tengoka ada budak tengah kemas barang. then pergi jumpa dia sebab Alia cakap tu kawan dia , "hai nama awak sapa? kita Ain :) " aku ni memang peramah betol lah , "nama Ateyn , Fatin Shahirah" ohh okay, then mula dari situ kita kawan. masa turun dekat surau tu tiba tiba ramai yang tegur cakap Ateyn ni kembar kau ke Ain? muka dia ada iras iras kau lahh. ehh yeke? bila pulak dah , takk perasan pon*angkat bahu,blur* 

dari sehari ke sehari orang cakap kami kembar , *lompaat* suka tahu tak ada kembar nihh,. Alhamdullilah jumpa jugak orang yang sama muka ni kan kan? hang ingat senang ke nak cari. susah bakhang lahh. then macam macam dah kita share kan , Birthdate pun lewat sebulan je kan? 12 Jun and 12 july :) see how much chemistry kita together gemok. Ateyn nihh sama sama geng takot kucing ohh , haha . ingat lagi time kat dewan makan tu , sanggup uhh angkat kaki ramai ramai kan , sebab ada kucing dekat bawah. hihihi *malumalu* then ingat tak yang malam Aerma PB tu Ateyn tidur bilik Ain sekatil dengan Alia and Ain , atlast tiga tiga demam kan. then ibu dengan abah datang bawak pergi klinik*erat betul kita kan*

lepastu nak bezakan kami si kembar ni sangat senang , Ateyn nihh lembut sikit , ayu . Ain ganas sikit. hahah suara Ateyn kalau jerit comel je kan , kecik ajehh -,- tu lah yang menampakkan kecomelan dia lagi tersrlah , and dia sangat paham Ain ,*thankyou awak* mana taknya , kalau ain ada masalah she can know ada smtng yang ain tak bagitahu dia , mula lah tenung mata orang lama lama , sampai orang boleh nangis depan dia , dia just akan usap badan ni sampai Ain tenang, tapi sekarang kalau ada masalah sapa lagi nak tolong? okay dah takda. dia pulak jenis senyap jeh kan , so ain yang akan banyak bercerita more than Ateyn. 

Here we go dah 6 dayz without you gemok siyesly miss you , btw thanks for your advise. if anything going on i will tell you , don't worry babe :) Nanti dah takda orang nak panggil saya Gemok , nanti dah takda orang nak teman saya pergi surau lepas prep , nanti dah takda orang nak datang bilik saya nak pinjam baju , dah takda orang datang nak pinjam mp3 , dahtakda yang nak ajak makan , dahtakda yang solat sebelah saya, dah takda orang yang datang tidur sebelah saya , dah takda orang nasihat kan saya , dahtakda orang nak tangkapkan gambar saya , dah takda kembar saya yang kening and senyum dia macam saya , dah tak dengar orang tertuka panggil saya ateyn, dah takda semua tuu -,- okay saya akan rindu semua tu, 


Ateyn jangan pernah sekali lupakan Ain taw , ain tak harapkan untuk Ateyn rindu ain cukup ateyn tak lupa dekat Ain , tu pon dah cukup., nanti dah berjaya jangan lupa kembar dekat sini okay twinnie,. i will remember your text before kita berpisah "After two days,there is no more days between you and me Haha <3 " yeaaah no more days gemok , and atlast Ain mengaku kalah jugak kan bila hari last tu kita nangis , *okay nak tisu* plisss jaga diri baik baik , kalau rindu kami peluk lah Itik okay :) loveyou more than you know gemok.

for you :-
*Take care wherever you go
*if had problem let me know
*jangan lupa kat Ain 
*great twin Iloveyou .

Our First Picture *busana Muslimah.




  
prep prep :)   

  
k