Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Rezeki ada dimana mana

Assalamualaikum dan selamat sejahtera to all readers hope in good health , yelah sekarang kan asyik hujan jeh kan , so take care of yourself jugak. Dah lama nak update blog ni act tapi masa teramatlah mencemburui Ain dari manatap laman ini *eceh eceh ayat tak tahan kan* tajuk post kali nih nak cerita pasal apa yang jadi dekat ain after spm.

For the first dapat rezeki bila Unikl dari MARA call untuk dengar taklimat for preparation to Korea in Engineering , Animation and something else tak ingat pulak , so dapat lahh isi borang yang lebih kurang SPC *but macam sama jeh kan?* dia act fast strike nak ke U , haha guna result Trial MARA , haha lawa RESULT aku kan,hihi. Macam tak layak jelah  , tapi orang orang kat situ suruh apply je, mana tahu rezeki kan? haa and majority yang datang budak maktab aku *MRSM Pengkalan Hulu* perghhh orang HULU ni semangat jugak kan? Terubat lah rindu nak jumpa budak maktab, 


Want to know something tak? masa tengah dengar talk dalam Unikl tu aku dapat interview call kerja dekat Guardian Giant , ohhhhhmaaaaiiiiiGooodddd , aku nak nak nak !! tapi takboleh gerak haritu lah , so aku mintak postpone hari ahad, nasib dapat. Haaa so semalam pergilah interview dekat Giant tu , and guess what? haa sampai sampai jehh kakak yang jaga cashier tu cakap "Kak Ita , Nurul dah sampai " hihi cuak bakhang lahh , kejap nama Kak Ita macam famous lahh. pastuh bukak jeh pintu bilik tuh tengok lahh Kak Ita jiran aku rupanya , patot lah macam kenal , haa so takdalah takot sangat., haa dia panggil aku Nurul beb , baru nak cakap kat diaorang aku nak dorang panggil aku Nurul. Tercapai gak nak tukar nama. hihi , so Alhamdulillah dapat kerja. so today start, shif petang. so kerja dekat kedai kasut tu Reject lahh , mana taknya , situ tadka surau.

P/S : Thanks to all yang bagi support dekat Ain , terutamanya Zul khairy yang tak penad penad yakin kan aku akan dapat kerja tuhh , Alia , Ateyn ,Ziqqry , Izzah , Farah , sapa lagi eyhh ??? Errr semua lahhh , love you Guys !!! <3