Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Ohsem :0

Assalamualaikum and hello to all. everyday withdoing same routine make me feel bored. be a baby sitter have teach me a lot of "Sabar" yeaah "jaga baby seorang macam jaga sepuluh baby"  so Ohsem kan ? haha lalink tukar topik. 

you know what , satu sekolah since sekolah rendah then sekolah menengah but takpernah bertegur sapa. bersahabat di laman sesawang tapi tak pernah bertegur *tak ingat* then yang membuatkan aku berkenalan dengan thiss guy is classmate masa Tingkatan 2 we are in same class tapi sayang , aku masuk kelas tu dia pon pindah sekolah. so tak kenal jugak. tapi pernah kot berchat chat sebab kelas kami selalu buat Reunion tak kira masa. and takpernah cakap dengan dia. tapi lately nih ada jadi kawan rapat dengan dia. 

weee bagi aku , dia budak baik muka pon comel *mesti kau tengah kembang kan* ehh dia tak suka orang panggil dia comel *hakikat ye dia comel* okay Handsome lah :) haha hilanglah bosan aku bila kawan dengan dia. and paling aku suka pasal dia is he likes Baby, yelaahh anak buah ramai and Papa is sangat chomel err Handsome when handle their children. cool kan ? boleh jaga budaaak. lelaki sekarang kureng sikit dengan budak.

Aku pernah tanya ada sorang mamat ni why tak suka budak ? dia cakap rimas. what type of guy lah? orang macm tu not my type to be a future husband. i love kids, and you not. so blaaaah okay. So thiss guy I can imagine how he treat his childrean , haha *anak buah* sorry yee panggil anak anak kau. kau pon baik orangnya okay puji lagi distu. kenapa lah lambat kita kenal. kalau tak mana tahu jadi BESTFRIEND ke? hihi ada hati , *perasan kejap* okay lahh cerita panjang nih lupa bagitahu nama dia Zul Khairi , so sapa sapa nak kenal cari dia sendiri okay , hihi. err tu je kot nak cerita . so byebyebye.

Here some for you Zul Khairi ,
*be a good "papa"
*jaga anak anak semua baik baik , hahah nanti Rindu dekat mereka 
*be good boy
*kalau nak dengar tazkirah free text aku
*goodluck wish you all the best
*seronok dapat kenal kau.

and sorry sebab curik gambar ini :)

he is dekat budak baju hitam *harith kan? okay budak tu comel*kbaiii
With his beloved Nia :) *aku dah sayang budak comel tu*

wear baju kotak kotak is Zul Khairi *handsome kan* nak knl cari sendiri






Salam sayang ,Ain Omanah , Pen Off. Assalamualaikum.