Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Sekolah

Assalamualaikum , 

Surat Kiriman Tidak Rasmi ,

Kepada Sekolah Menengah Hillcrest , 

Dear sekolah , 
okay belum lagi aku berangkat ke Pengkalan Hulu. Tapi diriku sudah merindui dirimu*jiwang betol* tapi siyesly aku cakap kay, taktahu apasal. aku jenis susah terima kenyataaaan. yang aku tidak bersekolah di Hillcrest lagi. kau mesti tahu kan , selama Dua minggu aku bercuti , aku isikan masaku dengan menghadiran diri ke sana kan kan? jawab lahh ye *sayang aku tak pernah habis* okay okay drama banyak kan.

Sayang seribu kali Sayang pun tak akan boleh buat aku kembali menuntut ilmu di Bumi Hillcrest , bukannya tak bersyukur di Bumi Hulu , aku hargai sangat berada di sana. malah dah mula Sayang kan Hulu. tu aku tak nafikan kay , tapi biasalah First Love kan , susah nak lupa.

Cikgu cikgu pulak aku dah anggap macam mak aku sendiri. nak wat acano tu ? rapat sangat dengan cikgu kan? dekat maktab tidaaaak kan ? bukan taknak kay , tapi tak sama lahh. dah try , penad cari persamaaan, tapi memang tak boleh lawan kan. kembang kempis jugak bila hari hari datang sekolah dengar cikgu cikgu yang tak berapa nak kenal aku cakap dekat cikgu yang kenal aku "Siapa dia tu? rajin dia datang sekolah hari hari kan ?" lepastu ada yang cakap "sayang betul dia dengan kawan kawan , cikgu cikgu and sekoalah dia. sampai hari hari datang kan, susah nak jumpa pelajar macam dia" ohoi ohoi Ain , untunglah wehhh. aku rasa boleh dapat Award kot, ghahagahaha (:

Smk Hillcrest Sayaaaaang