Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Hangout Daay

Assalamualaikum all readers.
okay dah berapa hari balik rumah tak keluar keluar lagi kan kan ? so mari sini jalan jalan. untunglah ada orang ajak jalan jalan kan? yeahh sangat untung mehh. ni pon main planning je kan. mana pergi Ain ? taktahu taktahu T_______T okay blurr kejaap kan, nilahh first time dari rumah sorang sorang pergi KL Sentral. takut ? watlek wat peace kay *mmg takut pon,macam2 kes skrg. nasib dalam kat Putra jumpa Hafizzul Afiq , ada jugaak lahh kawan nak pergi KL Sentral kan , dalam train tu pulak jumpa si Syazwan Hazim.

Sampai Kl Sentral memang mula jalan sekali. pastu seperate kan? yeah yeah *first time jalan sorang. okay takut jugak , tapi wat selamber ayam kan , text Aqilah Puteri . she saids on the way. okay takpa jalan jalan dulu. lepak lepak kat kedai orang jual shawl. kay tiba tiba jumpa lagi budak maktab. hmmm si Pijol , Steeng and Minnu. hmm kay tak sangka jumpa lagi. lepak lepak dengan diaorang sampai si Adam and Qayyum datang. and Aqilah Puteri still takda /: hmm pastu datang si Syazany pulaak dah. kaykay . lepastu mereka pergi :( kay saya sedihhh. hmm tinggal lah ain sorang sorang lagi kan?

okay Aqilah Puteri sampai dah , hmmm kami bertiga actually. tapi yang lagi sorang tu biarlah dirahsiakan identitinya , hmm kay. mahu kemana nih? One Utama plis, kay mari. amik lrt turun Kelana Jaya , kay first time sampai sini naik Lrt , jauh jauh :/ Then nak amik bas pergI OU , tapi taktahu. so Teksi jugaak yang diambil. thanks to "N" sebab bayarkan kan ? heee baik betol awak *aku tahu kau baik kan? so buat apa di OU ? Hmm jalan jalan , masuk kedai kedai , kay lepak MPH *best best, damn Novel ! lama tak jumpa kay banyak banyak. Nak semua boleh ??? *habiskan SPM dulu kay. beli buku Biology and Jadilah Wanita yang Paling Bahagia , nak pinjaaam?*dipertimbangkan dulu kay.

after that jalan jalan and si "N" main bawak jehh pergi mana entaah we berdua follow jelah kan? kaykay , pergi tempat beating? *tak reti ejaaa nihh. okay syok jugak kan tgok dia main, wanna try? sorry nnty tak pasal pasal bole melayang kayu tu kan.. after that pergi makan makan , kay kita dua je tak makan sayur . kesian PutPut dia yang kena habiskan semua sayur. kay lepas makan dah solat semua tuhh ingat nak main bowling kan? kay tak jadi tengok movie. hmmm cerita the Devil apa ntaah tak ingat, first time tgok movie dah one hour keluar *cerita mengarut kay , pasal agama kristian tak silap. taktahu lahh. then tgok jam ? pukul berapa dah? *ohoiohoi anak dara suka hati kau balik lamabat kan. nasib mama and abah tahu aku keluar dengan kau "N" kalau tak mesti kena kan aku.

kaykay , aku suka part kita dalam train, bukan apa . best bila ada KAWAN. dapat cerita macam macam , and kau salah seorang kawan yang aku story pasal apa yang aku cerita kat Izzah. tak sangka aku boleh cerita kat kau ouhhh , kau pon sama . tak terduga aku kau nak cerita pasal kisah silam kau. tak sangka semua benda yang kau cerita tu aku tahu dulu. tapi sekarang dah , kay seronok. and thanks hantar aku balik (: nanti kalau aku balik Gombak kita jumpa lagi kay . doakan aku tak homesick kat maktab aku kay kawan (: