Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

BFF

Assalamualaikum.
Holla takda apa pun nak tulis nihh , tapi tetiba terpanggil nak update blog nih. pasal movie BFF yang aku tengok semalam kat channel TV3. well budaak asrama kan ? lama tak tengok drama drama nihh. okaay walaupun cerita dia besiri and aku taktahu starting dia macam mana tapi aku dapat tangkap sikit. siyesly ,aku rasa match sangat kisah tu dengan dia. lebih kuraang kan?

okaay mehh cerita sikit cerita tu. okay aku tak tahu dia orang nihh actually ada berapa BFF ? tapi melalui  apa yang aku tengok semalam ada dua orang kawan baik. sorang lelaki sorang perempuan nampak rapat sangat . family dua dua kenal. tinggal sekampung. okay , bile that gurl ada prob boy tu akan tolong. taktahu apasal bila tengok BFF tuu aku terus ingat Kau kawan (: Macam kita kan? kau pun selalu buat macam tu. yang lagi aku Happy bila lelaki tu punya Cita Cita nak jadi Pilot. okaay stop berangan Ain. hehhe (: gurl tu pulak nak jadi designer tapi mama dia tak bagi. so kena amik Cikgu ? kesian kan? dah macam novel Adam dan Hawa, sorang pilot and cikgu .

and that gurl memang taknak lah kan. so that boy tedengar yang ayah that gurl cakap kalau dia kahwin baru dia boleh pilihan taknak jadi cikgu. tu pun depends on future husband dia nak bagi ke tak. last last malam tu that boy datang cakap nak kahwin dengan dia, erghhhh Gilaa kan ? tapi tulah pengorbanan seorang sahabat. macam macam dia akan lakukan asal kita Happy. Lol

Terima kasih banyak banyak di atas segala jasa kau dekat aku. aku tahu aku tak mampu balas balik segala budi kau. tapi percayalah . aku akan hargai sampai bila bila.FRIENDSHIP kita. aku mintak maaf andai tiba tiba satu hari nanti aku tak mampu pertahankan Friendship kita nih kerana ada perasaan lain yang ganggu aku masa tu. tapi aku akan cuba untuk jauhi. biarlah ia berlalu bagai bayu yang berada di tepi pantai okaay (:

Ni Khas buat Kawan yang begitu aku sayang <3