Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

24/366

Surat kiriman tak rasmi yang ke-24

Menemui sahabatku , Blogwalking (:

Tujuan Ain menulis surat ini adalah untuk menyatakan keberangakatan beta ke Pengakalan Hulu bagi melanjutkan pengajian beta yang tertunda akibat Raya Cina , Beta amat berduka cita kerana pihak MARA hanya menghadiahkan Beta cuti selama Empat hari ., terima kasih banyak banyak.

Ingin beta lahirkan perasaan sedih beta kerana akan meninggalkan istana Beta dan terpaksa pulang ke Maktab Rendah Sains MARA di Pengkalan Hulu perak. Beta punya masa depan yang beta perlu selamatkan maka dengan itu beta harus pulang dengan segera agar ilmu yang dituntut dapat mencerahkan masa depan beta . 

Blog ,
beta berharap kamu tidak merindui Beta , kerana selepas ini Beta akan jarang mengunjungi mu kerana kesibukan beta mentelaah ilmu untuk Berjaya , beta berjanji akan pulang dengan membawa kejayaan untuk bonda dan ayahnda ku (:

Blog ,
di saat ketidak beradaan baginda jangan kau merindui diriku ini , kerana aku akan lebih merindui untuk menulis di badanmu ini , arghhh terlalu sukar untuk ku berpisah darimu , ouhhh tidaaaaak.

yang merindui mu , 
Ain Omanah (:

Argghhhh sudah melalut wahai Ain , err okay actually nak bagitahu Selasa 24 January dah pulang maktab okay , so lepas nih ada ujian selaras., doakan Ain okay , byebye . iloveyyouu Guys , take care okaay, nnty baca lagi okaay (:
-Nihh hah baju maktab aku -