Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kurus Kuruskan Berat Badan



errr ain gemoknya , pipi kau tembam der , apa lagi apa lagi ? balik school holiday niy ramai sound macam tuh kat aku , okaay that no funny -,- try timbang . hadooo ~ naik 4kg ouhh my banyak tuu. sobs sobs  ain *act nak pengsang dah tu. so ain apa lagi terus bukak Facebook tetiba nampak status Eyna ngn Mus nak berjogg kat Taman Tasik Seri Gombak , *kesukaan, holla  then join lah mereka . aktiviti pertama :)

Taman Tasik Seri Gombak
pagi pagi around 0715 grak bersama Eleena Nur Siti , olalala pergi rumah Musfirah Damla then pergi jogging sampai berapa round ntaah tp boleh tahan banyak jugak. Then yg paling aku malu time jogg tu tiba tiba ''errr aaaaa" aku g menjerit sebab nak terjatuh then tiba tiba mamat mana entah dtg dari arah belakang saids 'hati hati": oh my , iloike iloike *haish gatal betol ain o nihh, haha. thanks yepp Baju Merah (Y) then eyna ajak g beli Nasi Lemak , apalah jog penat penat Nasi Lemak juga yg dijadikan breakfast. so lepas tu makan Nasi Lemak kat rumah Mus , hee. buat buat homework. okaay memang homework aku siap pon , bnyk menyembang dari buat hw kan kan. haha apa apa pun thanks ajak aku join korg. penat sangat.


jumaat : Sinamax
okay pagi pagi nihh pukul 1030 dah sampai sinamax , okay fak ramai pon yg join tapi bolehlah ada Intan , Eyna , Farah , Izzah . Faiqah , Fad , Gan , Chan and sorg boy Soo. okay memang seronok , gila gila menjerit sana sini macam Sinamax tuu Omanah yg punya kan kan Ain O, telebih proo aku nihh main badminton. orang main guna raket , aku pergi tanduk bulu tangkis tu kan kan. ain ain *malu dohhh. then balik awal tak lepak sebab orang nak g solat jumaat. takot takda bus . apa apa pon aku happy jumpa korang semua guys. jumpa next Reunion okaay. 
byee~