Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Kawan tu penting.

kawan kawan , for me kawan tu penting sangat dalam life kita , takda kawan sapalah kita, kawan tu ibarat cermin dgn kita kan kan , kalau kita salah dia tegur, kalau kita ada masalah dia bagi semangat agar kita tak fall. kalau kita nagis dia yang bagi cheer up baru, kalau kita susah or senang dia selalu bagi nasihat bagai lahh , so i'm happy that i have some friends like youu.


nyna noor : kenal masa darjah lima , always bg nasihat bagai , kwan yg baik lg comel , i'm grateful that have u as my frend , sometimes i'm jelousy with you*comel and pandai sangat . iloveyouu 


finey ahmad : kawan baik nyna , baru kenal jugaak. thanks bagi semangat kat Ain , cheer up Finney , you can , iloveyouu new frend (:


aqilah puteri : Mentor ain yg tercomel "budaak kecik yang kuat " thanks sebb tak jemu and bg nasihat kat ain , olaala hargai sangat kawan , doakan kejayaan kitaa bersama. sayaang awak Puteri (;


Ateyn : Kembar aku rindu kau budak gemok , err dia kan kembar. so dia sangat memahami ain . forget yang lepas okaay , i want to be the new one person.
alia : it's okaay laah dear , you tak salah , ain yg salh , help me okaay be the best one (:
farhany : you are the best I have 


Hanif Hawari : Dia dia dia nihh kelakar , selalu call tanya problem , holla thanks kawaan apperciate sagt , thnks dgar problem aku ehh , kau kwan aku yang paling BEST lol , aku sayang kau HH (:


Holla dia jugaak yg selalu bg nasihat bagai , thanks kawan . kita kawan sampai bila bila kan ? keep in touch secret aku kawan , aku sayang kau lahh Nureen <3


sorry der gambar kau aku takda , tapi dia nihh memang kena bg penghormatan lahh , Wan AbduL Hakim , sebab selalu dengar problem aku and try tenangkan aku . aku selalu cer kat kau pasal  mamat yg aku gila gilakan kat kau , wlaupun kau taktahu nak tolong , kau dengar jehh, thanks Wan , takda kau taktahu lahh , aku syg kau (:




Holla ain s and anis sahabat dari kecik kecik , i loveyou guys <3 ain s keep our M carefully okaay , anis Lisa Surihani mine (:




the most important dalam life aku Izzah Syamim lol , aku sayang kau kembar , thanks utk smua nasihat itu  , aku akan ingat  thanks sebab tak penah penad dgn aku .  you the BESTFREND that I have lol Ain Za'bi , Izzah Omanah *sound good <3


apperciate your frend dear , thanks who be my frend , i need you frend to make my life like a Rainbow .kata Yuna 'Dalam gambar ada lagu'  kata Ain ' dalam ain ada kawan ' *sound funny. okaay stop laugh okaay (: