Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

DOUBLE AIN

Hello readers semua , just nak share story pasal kawan baik ain nihh. nama dia nurul ain shafikha. abah saids gabungan nama aku dengan adik aku nihh. haha apa apa jelah. okaay enough. err kitaorg nihh tinggal berjiran. so apa apa memang aku akan cari dia dulu. so Jumaat 091211 kitaorg lepak macam biasa kat taman . tapi biasa ada Eyqa so aku tak bnyk cerita pasal masalah aku. so semalam Eyqa takda , apa lagi memang kesian kau lah kan kan tadah telinga dengar cerita aku yang kabut macam ayam tu. apa apa pon thanks okay , I release sangat bila story dengan you , we laugh tegether semalam . memang I heppy Ain  S. yeaaah Ain O heppy bersama Ain S . And you punya story tu ponn kelakar lah. kalau ada jodoh you dengan Mal . ada Insyaallah. I yakin , you memang sweet sangat dengan dia kan kan . so I doakan yang terbaik untuk you dengan Aqmal Haiman tuu. so you keep in touch my secret to okaay , then let we take a good care for our Mr M kaay , haha. oppss only your M , not me kan kan. then we take some picture. ain s cakap nnty our Mr M will like our picture because look awwwesome , awww<3 just your M okaay (:

Then malam tuu we go to Pasar Malam . dah lama tak pergi rindu sangat sangat. macam macam selalu jadi. hey Girl , I rasa semalam pasar malam paling best kan kan bila kita pergi kejar mamat yang nak jadi adik ipar I tu kan kan . kesian dia malu malu -,- awak mintak maaf. saja jeh buat macam tuh. nak usik awak. jangan Marah , Muhammad  Nazreen. then meet Amirul Aizad , aww aizad hensem kau sekarang and Hazim pon ada. jumpa Farahaini Humairah , Rabiatul Afifah . Kak Aina Mardiah . and ramai lagi lagi. semua buat muka terkejut jumpa Ain , why why ? Gemok kan kan. okay aku tahu. kau senyap jehh okaay . and also meet Aleesa Firhana. adik junior comel. malu malu pulak dia semalam. alahai , then I just beli Char kueh Teow , Afiq Aziz pon suggest benda yg sama , pop corn and ice blend Horlics Crunch~not bad. Then before balik tu singgah Kedai AliffBaTa. mama ain s suruh beli santan. then masa nak bayar tu ada ke abg cashier tuu nak mengorat we all . mintak ice blend aku bagai laah. alohai bang . kedai dekat jehh dengan Pasar tuu; pergilahh. haishh. spoil spoil. balik around pukul berapa ntaah, tak usha jam. btw Ain S thanks a lot teman I , and dengar semua cerita I tuu. i akan try ikot nasihat you to okay. i love you kawan. tenkiusomuch<3

best frend forever kawaan


nurul ain shafikha yusoff <3
sahabatselamanya(:
ILoveyouforever Dear Honey