Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Almost Final






 Assalamualaikum and hello peeper . so how are you guys ? hopelly in mood of good , perhaps okaay. err so our school holiday is near to the End of the Year, really God, macam tak percaya je kan dah nak habis 2011 year nih. tup tap tup tap , pejam celik pejam celik dah habis tahun ni kan. err time go very Fast is it ? so we must apperciate that time, because the time like a Gold right ? ehh apa nih merapu rapu pasal New Year nihh, actually nak cerita yang hari ini bersamaan 25 December 2011 i went to Rembau , Negeri Sembilan. Pakcik I was engaged with Orang Nogori, hahah merasa dapat makcik from Nogori Sembilan lahh den nih kan.


so memang ramai lahh konvoi kereta dari Kuala Terengganu , Kuala Lumpur ,Melaka ntaah berapa banyak kereta pun I taktahu lahh. tak ada minat untuk kira maybe around sepuluh kot, then makcik makcik I nihh memang Hotsetup Kuala Terengganu lah katakan. pergi mana mana memang bising. well kan ? biasala nama makcik makcik kan. so yang anak mudamudi nehh bergambar sahaja laah. thanks to Fahmi my cousie sebab sudi tolong amik kan picture kami adik beradik kan. Terima kasih.



Fahmi-Ain

superb Father<3

 
superb Sibling <3

 gorgeous

 awwesome

 Fabulous

 With my Uncle(:

Meet Baby Nasyirah

 i love you Super Mother <3

my new aunty Cik Na (: 
Meet Baby Safiyyah(:

After habis saja Majlis semua gerak balik. ada yang balik Melaka nak roundround dulu , ada yang straight balik to Kuala Terengganu. and we? where we go. err abah decide to go Seri Kembangan rumah Kak Azreen and Abg Yusri*my cousie sbb nak jumpa baby baru Muhammad Aisy Zahin , a great name right. so at there it was my first time came to her house after their move from Putrajaya to Seri Kembangan. and I also meet Afiq Irfan. really miss him-,- but he very sombong now. so let me leave my picture with Afiq Irfan






after duduk sana , balik Gombak. pergi cari sana sini kasut Maktab I tapi satu pun tak bekenan, yang dapat penad, arggghhh really tired kot harini. and i still miss my Afiq Irfan(: