Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Abg Posmen Datang

assalamualaikum and hello (;


hye i hope evelybody dalam keadaan fine sahaja okay , err but i know for budak Ph korang semua baru lepas jumpa dengan Abg Posmen yang lama betul kita nantikan kan . err akhirnya datang jugak mereka, and aku nihh punya laah kabut bila orang kecoh sana sini result dah smpai . okay okay , aku tak dapat apa apa lagi -,- abg tu lupa singgah rumah aku ke ? or tak tahu alamat *alamat punya terang tang tang kat surat tu bang. apa aku melalut ni. okay terkejut ayam aku bila Norashikin text dia dah dapat result ,nampak sangat lahh kejup lagi posmen dtg rumah aku. yelah rumah aku dengan syikin tu jalan kaki boleh kat Fasa 9 jehh pungg . so sementara nak g Reunion tuu aku turun nak pergi kat peti surat. haishh spoil mood betul lahh. kejap lagi nak Enjoy , ada result pulaak dah , adoyai. then macam macam jampi aku baca kot , bedebarnya bukan main lagi kot. Alih alih bukak -,- hampeh takdaa pungg ., okay fine, then malam tu mama ajak pergi Pasar Malam , punya laa kau semangat nak bukak lagi peti misteri tu. Naaaah amik kau , kan dah dapat . Ada surat tu wehhh , terang tang tang WAN NURUL AIN BT WAN OMANAH , okaay itu surat aku, err tak nak amik lagi . nak g pasar malam dulu. okay fine balik pasar malam amik lahh surat misteri tu tapi tak bukak. ramai pujuk suruh bukak. tapi takut . akhirnya tertido -,-


pagi tadi bangun baru bukak , okay Alhamdullilah naik tapi sikit lahh . it's okay Ain at least naik kan kan , err ada lagi masa. cheer up gurl. i know You can. make your parents proud with you darl. okay , Allah mesti sediakan Hikmah untuk semua itu, mesti dia sediakan yang lebih baik dari ini kan. so usaha dari sekarang . tahun depan SPM kan kan? so Struggle from now. okay Ain boleh boleh.  and semua yang satu batch dengan ain korang Gudluck okay , SPM nihh wat betul betul okaay (: chill , 


thanks to Izzah Syamim . Alia Baharuddin , Ateyn Shahirah , Aqilah Puteri and Amirah Fatin yang bagi semangat okaay , tak lupa jugak for Faliq Iman , Wan Abdul Hakim , Rusminnurasyid and Hanif Hawari yang bagi semangat kat Ain Omanah , i love you kawan (:


okaay nilah surat yang penuh misteri. alamat cukuplahh (: