Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

story mory

 hello peeps , err sorry taak update blog aritu , actuaally nak update story pasaal last mondaay meet Eleena Hussin and Aqilah Hamichan . yaaahh we meet at Hillcrest#just sahaja rindu dekat dia.theen set semuaa pukul 1100*first timee tak puntual.mana taknya turun dari rumah pukul 1100 then tgah jalan jalan nak keluar dari Desa Temenggung tuu *sambil berangan. tiba tiba datang seekor anjing niyy dah jelir jelir lidah #gaya dia memang macam nak gigit orang. ya allah lindungi la aku , tu je yang mampu aku buat. and maybe Allah tu dengar kot doa aku. So anjing tu pun tetibaa belaah. so aku dah takut nak jalan sambil berangan. dah lah time tu takda oraang. so sampai bustop singgah top up sekejup. then amik bas pergi Hillcrest., Eyna cakap dia tunggu dekat Laman Info , mula mula tu segan seketika then bila fikir yg aku pernah sekolah situ so tak payah nak segan lah.

so sampai terus ke Laman Info terus bagi Big Huge dekat Eleena Hussin *sangat rindu laah. err then salam qilah .dah lah buat bising. orang tengah SPM , haish apalah kiteorg niy. so naik bilik guru. nak cari cikgu suhaida. err last last jumpa cikgu Rozila .ahaha masa we all salam dia masing masing dapat sebiji penampar dari dia. ahaha . then bukak macam macam story lahh pulaak. biasalaah lama tak jumpa. so aku paling terkejut bila cikgu Rozila tanya "kau dengan ziqqry nureen tu ada apa apa ke ?"  mana ada cikgu . kawan jelah. kan semua tahu saya sekolah dengan dia. "memang lah korang satu sekolah, mak ,pak mentua dok hantar g balik hulu kan ?" alohaa macam mana cikgu tahu ni? hmphh -,-' "kalau ada perasaan kat dia , luahkan je. cikgu restu " alahai sweetnya cikgu . tapi takapalah cikgu kiteorang selesa jadi BestFriend kan Kiki . then nampak majalah sekolah , usha lahh dengan Eyna . oh my ada itu gambar saya lah. heyhey Redaksi Hillcrest thanks tau letak gambar saya itu. appreciate sangat. and yang paling ain teharu , you all still mention nama ain dlm Ahli Sidang Redaksi Hillcrest and also nama kat dalam Ajk Rumah Munsyi , oh sayaang terima kasih . sangat teharu lahh. nihh yang buaat ain sangat sayang Hillcrest lol. then salam cikgu cikgu semua minta izin nak pergi pejabat sekejap.


pejabat pulak jumpa macam macam jenis manusia. cikgu cikgu yang ada kat pejabat pun dah lupa nama. aqilah nii actuaaly nak mintak majalah sekolah balik. yelah kan dah bayar , takkan tak ambil kot. lepas jehh settle down qilah tuu. keluar je pejabat jumpa cikgu zadariah. punya lah dia menjerit "sayang ! sayang !" cikgu senyap sikit orang tengah SPM.  "  Sayang ni kenapa datang tak bagi tahu ? "  cikgu ain dah txt semalam. cikgu yang tak balas. err then cikgu merangkap ibu ain ni ajak sembang sembang dekat Bilik Tayangan*rindu gila dengan bilik nih..
qilah niy pulak ajak makan kat kantin*atenye rindu bebeno dengan nasi lemak kantin ni hah. so ain just beli nasi lemak telur and air koko. fuhhh rindu habis lahh sambal makcik kantin nih. tapi abang hisham takdalah. kalau dia ada mesti suka sakat aku. err lama jugaak makan kiteorg niy , well makan sambil cerita pengalaman menetap di asrama. 


finish makan naik lah bilik tayangan balik jumpa cikgu. alala sweetnya budaak yg nama dia Ain Omanah dengan Cikgu Zadariah *muaah muaah lagi. heee , biasalahh ibu mentua lahh katakan. err cikgu tanya qila study kat mana , then qila cakap lah MRSM Pontian. ehhh rupanya rumah cikgu zadariah punya mother in-law. then cikgu cakap if cuti pergi laah sana*jelous jelous.   then story story laah dengan cikgu . macam macam story yang keluar , and baru aku tahu cikgu aku ni Kapten sekolah dulu. pasal Hantu Keranda Terbang laa ,. DJ KC Jam 12 laa. hahah best best, walaupun agaak seraam. then sempat jumpa kak sarah , aina , nadia , afifah and luqman. heee (: rindu mereeka. 


*ain rindu sangat Hillcrest