Like A Dream
D'Boss!

Hi I'm Ain Omanah.July 95.



Entries About Linkies Stuff


Scream!

Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   

Gudbyeee hillcrest , slmt tggal semua (:

Ohh myy . macam tak percaya yg arini ary teakher disini*smk hillcrest. Perasaan sedihh bertandang seketika , hmphh pg pg jee g bilik tayangan sebentar , nilahh rutin harian yg terakher aku di bilik taygn , hmm  dtg pg uhh degn izzah . then sudaah ada faliq , loloq , fahmi and sapa entaah. Urmm muka ain mmg sedihh gilaaa. Kasihan diaaa. Then si faliq and luqman sibuk usha usha mukaku yg agk nampk sedihhh . hmm sembg ngn izzah. Tetiba  ain s datg . dia mau jumpa ohhh . dtg dtg terus cry cry , u jgn buat I nangis . hmphh  I sedihh jugaak nak tinggal u , u uhh kembar nama I , msty ahh I sedihh . then , anis cakp , pg pg no need lahh nagis nagis . tp siyesly tak bolehh tgok muka ain  s , mmg nagis ohh . then lepas uhh si faliq nun loloq dok usha usha aku yg kabut nagis nihh*siyesly tak boleh cover cover daahh , hmphh bfre gerak balik kls, jumpa cekgu zadariah as my second mother, heee. Tak boleeh ohh tgok muka ckgu tadi, mmg terus banjir ohh-.-` sudaah sayang sayang dengan cekgu , tetiba kena  tinggal en cikgu. Hmphh, ain akan ingat semua nasihat cekgu uhh. Cekgu jangan sedihh ehh , nnty ain lagi sedihh, hopelly kita dapat jumpaa lagi. Then mata cekgu mmg nampak ketara meraah kot ,sabar ehh cekgu. Then hug cekgu masa uhh mmg lama gilaa,mcm taknak lepas jee kot , ain pulaak sampai tersedu-sedu menangis. Then , izzah tgok kiteorg pun join nagis gakk. Adoyy~jangan  nagis lahh wahai kembarku yg teramat aku sayangi. Aku taak boleeh tgok kau nagis wehh , kejup lagi effect kat aku sbb aku nihh en twin kau. Then lepas dah rasa agak oke , so mau out dari bilik tygn , jumpa dengan budak budak 3 arif last year , hmphh korg jaga diri , belaja lek lok tau. Then balik kelas tgok semua dah pergi makmal chemist uhh , so amik buku geraak lahh smbil muka uhh merahh nangis . masuk jee , terus cry cry. Mmg tak tahan gilaa uhh, then atiqah tegur kau nagis ea ?? agak blurr , then aku cakap lahh taak laah . pastuhh dia cakap nmpak mata kau merahh lahh and buku nihh ada kesan air mata . okee finee, mmg aku nagis wehh. Belajar belajar , then bila time sejaraah aku cakap ahh kat farah teman aku g pejabat , nak settle en pape yg patot lahh (: then ckp kat cekgu sejara yg aku mau out sat. nasib dia bagi ohh. Urus en semua uhh sekejup lahh pulaak . so mmg masuk kls awal ahh. Then tgok mad nun kiki takada dalam kelas ouhh. Msty out , bukan nak ajak aku. So belajar sejarah sambil bediri sbb tak hantar buku. , rehat . baru jee nak bangun , then gan dtg bg hadiah and hug hug akuhh. Siyesly sedihh ouhh mau tggl en kawan kawan , gan tak mau msuk munsyi daa. Kiteowg mcm kembar , dari sekolah rendh smpai mngh smsty sama ruma sukan , dah lahh dia selalu tlog aku buat hw ouhh. Rinduu gilaa dgn semuaa. Cpt cpt ain , ckgu zad dah tggu kat bilik tygn . dia ada buat sikit jamuan lahh kot . so naik ckgu cakap ‘ain kek taak sampai lg lahh’ adoyy~nihh yg buat teharu nun cekgu nihh, buat susahh jee bawak kek. Btw , thnks a lot cekgu , so lpas lepak dgn budak budak b.t plan tuu ini . turun balik kls, ada cekgu wanda lahh. So masuk masuk cekgu ckp mad nun nureen kedepan buat pesembahan teakher wak di hillcrest.Lpas nihh dah takada dahh. Cuak takot cekgu pggel nama aku jee. So dorg buat pesembahan dengn nyayi lagu harga remaja and sjak hrga remaja. Mmg dorg buat lawak ahh . it will become a memory to 4 beta.Abis jee masa bm , jumpa cekgu wanda , then posing dia kejup . theen dia pesan kat kiki surohh jage aku disana , heeeee. So cekgu aulia masuk , belajar add mth utk kali teakher , sedihh jee ayat . hmphh pastuhh ajak ziqqry kluar carik cekgu soh . then kluar lahh kami jalan betiga . hmphh cekgu soh ckp kalau nak jumpa dia , lps balik. So g kdai buku nak beli buku KO , then akak uhh cakap kat koperator jual. Hmm g KOP ttup pulaak dahh.. so kiki ajak naik bilik guru , carikk cekgu uhh kat situ. Then tak jumpa un cekgu uhh. So g lahh salam dengn cekgu cekgu yg penah ajar kiteorg . smbg dgn cekgu afidah lahh lama . mcm mcm dia pesan . thnks ckgu, ain akan ingat. Then  loceng bunyi , menanda ary teakher lahh kt hc , turun balik kls , jumpa semua hug hug mmg banjir lejun habis lahh , siyesly aku sedihh gilaa mau tggal korg nihh. Argghhh~ dengar lahh dunia betapa sedihnya ati aku nihh tepaksa tinggal en dorg , slam semua dgn budak beta , mmg pesta cry cry ahh. So semua yg kenal ain , jgn lahh nagis , nnty ain nagis gaak .so lpas dahh oke sikit naik bilik tygn , naik dlm keadaan yg nagis , smpai kak sara n hafiz cakp jgn lahh nagis ain . si faliq pulak sibuk usha org nagis , sbb aku nak buat dia nagis , tp aku yg nagis , ayoyo. Then potong kek semua , makan sikit. Then ekgu zad bg speech sikit. Ayat cekgu mmg sedihh ohh , smpai air mata aku nihh non stop wehhh ,kakak and abg abg uhh mmg muka nak nagis , pastuhh dorg cakap lahh mntg mntg cekgu ni ajar bm ayt sastera uhh, haaa.ain pulaak kena bagi sedikit speech , tp siyesly mmg tak boleeh nak ckp ohh.cakap sambil ngis, so semua budak bilik tygn . thnks byk byk lahhh . korg best gilaa , spoting  , gila gila , sayang ouhh kat korg .  korg jaga lahh diri study lek lok teutama sekaliikk kakak and abg abg yg mau spm. So lpas bg speech smua , cekgu dtg bawak hadiah then hug cekgu , siyesly mmg sedihh nak tggl en cikgu. Lpas uhh cekgu tlog suap en kek , teharu sgt . then begambar seketika . bfre balik plan mau outing , yeaahh!!! So slam cekgu semua , arghhh. I will miss youu cekgu . and I really love youuu. Balik uhh mmg banjir sudaah batu caves ouhh. Haa , tapi tak best lahh sikit sbb ada abg aku lgi sorg tk de , hmm abg yg lain ada jee dlm majlis nihh. Si loloq jee tadi . haa, lepak ngn dorg semua mmg bet ouhh.Then malam uhh g jumpa nyna , lama tak jumpa dia , ask ask about mrsm. Haa , really rindu sama dia ouhh , sudaah tggi kawan aku uhh. so tuu jelahh post kali nii,KAWAN KAWAN KU YG TERCHENTA , TERIMA KASIH SEBAB KORG BAIK GILAA DGN AIN , KENAL DENGAN KORG MMG KENANGAN YG TERINDAH DALM IDUP AIN . SO TAKE CARE AND I LOVE YOUU.
CEKGU CEKGU YG TERSAYG , TERIMA KASIH DI ATS SEGALA JASA YG CEKGU BG DKT SAYA , YG TAK JEMU MGJAR SAYA . NASIHAT CIKGU AKAN JADI PEMBAKAR SEMANGAT SAYA UTK BERJAYA . SAYA SAYANG CIKGU .

With all my love (:

AIN OMANAH a.k.a ainnurul